Summer in the city, τι να κάνεις αν ξεμείνεις στην πόλη

Μαριάννα Λαζαρίδου

Σάββατο πρωί μέσα στο αυτοκίνητο. Ο καφές παγωμένος και αγοραστός από πολυσύχναστο καφέ της πόλης, back packs γεμάτα, απαραίτητη η τέντα για τον καυτό ήλιο και φύγαμε για παραλία!

Μια σκηνή που λίγο πολύ κάθε Θεσσαλονικιός βρίσκει γνώριμη μιας και του θυμίζει πολλά καλοκαίρια, ίσως ακόμα και από τότε που ήταν μικρό παιδί.

Εμείς όμως, σα βγήκαμε στον πηγαιμό για τη δροσερή μας Ιθάκη εκείνο το Σαββατιάτικο πρωινό, στα μέσα του καλοκαιριού, δε φανταζόμασταν καθόλου πώς τελικά θα εξελίσσονταν οι δυο επόμενες μέρες!

Γιατί αρχικά και ενώ ξεκινήσαμε με δυνατή μουσική και μια γερή γουλιά φρέντο, φτάνοντας κάπου στην Εθνική, λίγο έξω από το Cosmos, είδαμε ξαφνικά τα σχέδιά μας να ναυαγούν! Το αυτοκίνητο σταμάτησε κολλημένο σε μια απίστευτη μετακίνηση άλλων εκδρομέων, ένα απίθανο μποτιλιάρισμα από το οποίο δεν μπορούσες να κάνεις ούτε μπρος ούτε πίσω.

Τελικά δεν ήμασταν οι μόνοι που αργήσαμε να σηκωθούμε και τρέχαμε τώρα άρον άρον στην πιο δροσερή παραλία της Χαλκιδικής. Αυτήν ακριβώς τη σκέψη είχε μάλλον και… ολόκληρη η πόλη που βρισκόταν εδώ μαζί μας, ακίνητη και εγκλωβισμένη σε μια μακριά σειρά αυτοκινήτων.

Περιμέναμε, περιμέναμε υπομονετικά αλλά τίποτα.. κι έτσι σε μια παρόρμηση της στιγμής κάναμε απότομα στροφή από τον παράδρομο και γυρίσαμε πίσω στην πόλη.

Στην αρχή βέβαια εκτός από την απογοήτευση υπήρχε και κάποιος προβληματισμός. Αύγουστος μήνας, η ζέστη στο ζενίθ με το θερμόμετρο στους 40 βαθμούς, και εμείς θα μείνουμε στη Θεσσαλονίκη;

Αλλά τελικά με λίγη διάθεση, ίσως και μια γερή δόση ρομαντισμού, οι επιλογές για ένα καυτό Σαββατοκύριακο στην πόλη μπορούν να είναι πολλές και ευχάριστες!

summer in the city soferina 4

Ίσως δεν το είχατε σκεφτεί, αλλά στην πόλη μας υπάρχουν κάποιες πολύ προσεγμένες και εντυπωσιακές πισίνες. Οι περισσότερες είναι σε μεγάλα ξενοδοχεία, τα οποία προσφέρουν μια ευχάριστη καλοκαιρινή χαλάρωση με είσοδο και σε επισκέπτες που έρχονται εκεί μόνο για μπάνιο. Σε μια από αυτές τις πισίνες λοιπόν, ξεκίνησε τελικά αυτό το Σαββατοκύριακό μας, σε αναπαυτικές ξαπλώστρες με κρύο τσάι ροδάκινο και φρουτοσαλάτα καρπούζι.

Για το απογευματάκι και όταν πλέον, όσοι ήταν να φύγουν για τη θάλασσα δε φαίνονταν στον ορίζοντα, σειρά είχε μια βόλτα με το αυτοκίνητο προς την ανατολική πλευρά της πόλης, προς περιοχές όπως Περαία και Τρίλοφος. Εκεί, εκτός από τις χαμηλότερες θερμοκρασίες, το καταπράσινο περιβάλλον και το ευχάριστο αεράκι, υπάρχουν πολλές επιλογές και για φαγητό. Θυμηθήκαμε την πιο αγαπημένη συνήθεια από τότε που ήμασταν μικροί, τα γνωστά τυροπιτάκια στο χαρτί, στην παραλία της Περαίας. Απίστευτη λιχουδιά σε συνδυασμό με βόλτα στην προβλήτα.

Κυριακή πρωί μια απρόσμενη ιδέα για διασκέδαση και φρεσκάρισμα των γνώσεών μας είναι η περιήγηση σε κάποιο μουσείο. Τα μουσεία της πόλης είναι πολλά, και παρά το ότι δεν είναι τόσο γνωστό σε πολλούς, έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αποτελούν μια ευχάριστη και ανανεωτική εξόρμηση! Γιατί όχι λοιπόν σε μια βόλτα στο ΝΟΗΣΙΣ και στη συνέχεια προς το κέντρο, στο Βυζαντινό μουσείο ή και κάποιο άλλο μικρό διαμαντάκι που κρύβει η πόλη μας, όπως είναι για παράδειγμα το Εβραϊκό μουσείο.

Μετά το φσγητό, μια σούπερ ωραία ιδέα είναι μια βόλτα… στην παραλία της Θεσσαλονίκης! Ναι είναι αλήθεια, όλοι γκρινιάξαμε κατά την περίοδο που φτιαχνόταν αυτό το κομμάτι της πόλης. Κανείς όμως δεν μπορεί να αρνηθεί τώρα πως μια βολτούλα στην ανανεωμένη παραλία είναι αξία ανεκτίμητη! Ένας περίπατος ανάμεσα στα θεματικά παρκάκια και τις λιμνούλες, το πράσινο και τον υπέροχο θαλασσινό αέρα σε συνδυασμό με τα γκρουπάκια τζαζ και έντεχνης μουσικής ή ακόμα καλύτερα, μπύρες με παρέα κοντά στο Μέγαρο Μουσικής προσφέρουν μια καταπληκτική ιδέα για μια δυο ώρες ξένοιαστης απόλαυσης.

summer in the city soferina 5

Η επόμενη δυνατή και άκρως καλοκαιρινή επιλογή είναι ίσως και η πιο αυτονόητη. Θερινό σινεμά. Προβολή στις 9.00 ακριβώς. Δεν υπάρχει ίσως μεγαλύτερη ευτυχία για κάποιους από εμάς, από μια γαλλική κωμωδία παιγμένη σε κάποιο ανοιχτό δροσερό σημείο της πόλης. Ενημερωθείτε για τα προγράμματα ταινιών, εύκολα και γρήγορα online και μη χάσετε αυτήν την ευκαιρία που είναι πραγματικά μια κλεφτή ματιά πίσω σε μια άλλη, πιο ήρεμη και πιο απλή εποχή.

summer in the city soferina 6

Βεβαίως το Σαββατοκύριακο δεν θα μπορούσε να τελειώσει εδώ. Το σήμα κατατεθέν της Θεσσαλονίκης, η ενδιαφέρουσα νυχτερινή της ζωή, είναι απαραίτητη και πάντα μέσα στο πρόγραμμα! Ένα πεντανόστιμο εκρηκτικό cocktail σε ένα από τα μπαρ σε ταράτσες της πόλης. Latin μουσική και κόσμος γεμάτος κέφι, μαυρισμένος από τη θάλασσα, σιγά σιγά να επιστρέφει από τη Χαλκιδική αλλά να συνεχίζει τη διασκέδασή του κουβεντιάζοντας με φίλους και καθυστερώντας την ώρα γυρισμού στην καθημερινότητα.

Με ένα τέτοιο Σαββατοκύριακο, το μόνο σίγουρο είναι ότι ξεχνάς τη ζέστη και την κούραση μιας ολόκληρης βδομάδας. Εμείς πάντως γεμίσαμε εικόνες και νέες ιδέες!

Αλλά και αν δεν βρεις ενδιαφέρον σε κάτι από τα παραπάνω.. relax, στην Θεσσαλονίκη είσαι…διάλεξε ένα δροσερό καφέ, παρήγγειλε ένα προσεγμένο cappuccino και απόλαυσε την ήρεμη, χωρίς φασαρία καλοκαιρινή πλευρά της πόλης μας. Σκέψου ίσως ότι την ίδια στιγμή κάποιος είναι κολλημένος στο μποτιλιάρισμα του πρώτου ποδιού, στο δρόμο για να αγοράσει μπουγάτσες για πρωινό. Σίγουρα βρίσκεσαι σε καλύτερη θέση. Διασκέδασέ το!